Spiritual-Walkers
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Εικονοθήκη


Flashmob in London "Greece Welcomes You" Empty
Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 51, στις Παρ Μαρ 14, 2014 4:32 am

Flashmob in London "Greece Welcomes You"

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Flashmob in London "Greece Welcomes You" Empty Flashmob in London "Greece Welcomes You"

Δημοσίευση  nestor Σαβ Νοε 17, 2012 4:03 am

https://www.youtube.com/watch?v=44WXZa9mneg#

Α! Έλληνες παρακαλώ! Συμμορφωθείτε! Πάλι μέσα στο Νεοταξικό μαντρί. Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε.

Το βροντοφωνάζει η διαφήμιση. Δεν το βλέπετε στα πρώτα πλάνα; Όλοι οι πολιτισμοί μαζί σε ένα χώρο - παγκόσμιο χωριό! Παλαιοί, νέοι, έγχρωμοι, λευκοί, Ινδοευρωπαίοι, Ασιάτες πολιτισμοί... καμιά διαφοροποίηση. Όλα ίδια πρέπει να είναι και το καλό και το κακό και το αγαθό και το πονηρό και η Αρετή με τον εκφυλισμό ίσια κι όμοια πρέπουν. Μόνο έτσι θα αποκτήσει πλεονέκτημα η Νέα Τάξη Πραγμάτων επί των Ελλήνων με τον φιλάνθρωπο ανώτερο ψυχοσωτήριο Πολιτισμό. Όταν εκφυλίσει τον πολιτισμό μας σε τέχνη δίχως Αρετής Κάλλος, με μαϊμουδίστικα χοροπηδητά, επιστήμη δίχως αρετή και ανθρωπιά.

Η διαφήμιση ξεκάθαρα καλεί τους Βρετανούς να φέρουν τον "πολιτισμό" τους στην Ανώτερη Ελλάδα και να κάνουν ότι θέλουν. Το ευγενικό μελωδικό συρτάκι μας, ξεθωριάζει και παραμερίζει για τα παλαβά μπιτ της Εσπέριας κουλτούρας με τις αρτσούμπαλες φιγούρες που απελευθερώνουν ωμό το είναι σου χωρίς να το ψυχ-αγωγούν στην Αρετή που περιγράφει το Μέτρο η Ωραιότητα της Μελωδίας.

"Ελάτε στην Ελλάδα του Ωραίου να κάνετε το κομμάτι σας", "tο do your thing" που λένε και οι Αμερικάνοι. Να γλεντήσετε σε ξένη χώρα όπως γουστάρετε, να τα σπάσετε, να ανεβείτε στα τραπέζια, να ξεβρακωθείτε να κατουράτε σαν τα ζώα στο δρόμο και οι Έλληνες... οι απόγονοι λαμπρών προγόνων, τώρα που αναγκάζονται από την πείνα και ξεχνάν το παρελθόν τους, με χαρά σας καλωσορίζουν και σας προσκαλούν!

Αυτό λέει η Νεοταξική Διαφήμιση. Όλοι είσαστε όμοιοι πολιτισμικά Χημείο κι όλα ίσωμα είναι. Ζήτω η προχειρότητα η καταστροφική ευκολία, ζήτω η μετριότητα. Ζήτω η παραγωγή πολιτιστικού έργου που οδηγεί στο πουθενά και δεν προάγει τον άνθρωπο στην Αρετή. Ζήτω η Νέα Τάξη Πραγμάτων.

Έλληνες παρακαλώ να ξυπνήσουμε. Αφήστε τα Λαϊκά αταξικά Πολυτεχνεία και τους Φασίστες Παπαδόπουλους και να δούμε τι θα κάνουμε με την ψυχή και το πνεύμα μας επιτέλους. Η Νέα Τάξη πληρώνει και τους Μπλέ και τους Κόκκινους τους Πράσινους και τους Ρόζ όταν έρχονται στα δημόσια πράγματα και μας κυβερνάνε!
nestor
nestor

Αριθμός μηνυμάτων : 97
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2011
Τόπος : www.euart.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Flashmob in London "Greece Welcomes You" Empty διάφορα Σχόλια επί του θέματος...

Δημοσίευση  Ίων Τρι Δεκ 04, 2012 8:05 pm

Διευκρινίζουμε ότι η κα. Κεφαλογιάννη, εκλεγμένη στο Κοινοβούλιο με την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας, είναι κόρη του Γιάννη Κεφαλογιάννη και της Ελένης Βαρδινογιάννη.
Μετά την απομάκρυνση του πατέρα της από τα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας, λόγω της καταδίκης του σε πρωτόδικο βαθμό (Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου) καθώς επίσης και στο Εφετείο (Τριμελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου) σε πολύμηνη φυλάκιση με αναστολή για απόπειρα υπόθαλψης εμπόρου ναρκωτικών και προτροπή σε ψευδορκία Αστυνομικών Υπαλλήλων, η Όλγα Κεφαλογιάννη 'κληρονόμησε' τη βουλευτική του έδρα. Με τις ευλογίες τόσο της οικογενείας Βαρδινογιάννη, που προέβαλλε αλλεπάλληλα τη νεαρή Όλγα μέσω των τηλεοπτικών σταθμών Mega και Star, όσο και των ψηφοφόρων του Ρεθύμνου Κρήτης, η ευκατάστατη απόγονος εξελέγη στις Εθνικές Εκλογές των ετών 2007 και 2009. Ως προς την πρόσφατη εκλογική αναμέτρηση του 2012, η μόνη διαφοροποίηση έγκειται στο ότι, όντας έμπειρη πλέον πολιτικός, διεκδίκησε την ψήφο των κατοίκων της Ά Εκλογικής Περιφέρειας Αθηνών.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη δεν έχει ουδεμία σχέση με τον Τουρισμό. Δεν διαθέτει τουριστική επιχείρηση, δεν έχει εργαστεί στον τουριστικό κλάδο ούτε έχει σπουδάσει το ανάλογο αντικείμενο. Παρ'όλα αυτά ανέλαβε το Υπουργείο Τουρισμού. Αυτή ήταν η επιθυμία της οικογενείας Βαρδινογιάννη και, ενώπιον τέτοιων 'εθνικών ευεργετών', η γνώμη του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά περιττεύει. Η πρώτη προτεραιότητα της Όλγας Κεφαλογιάννη, όταν ανέλαβε τα πολυπόθητα καθήκοντά της, ήταν η πρόσληψη μιας πολυάριθμης ομάδας ειδικών συμβούλων & συνεργατών. Επειδή το πελατειακό σύστημα δεν πλήττεται από την οικονομική κρίση. Οι σχετικές αποφάσεις δημοσιεύθηκαν στο Πρόγραμμα 'Διαύγεια'. Αναφορικά με τη διαφήμιση/δυσφήμιση της Ελλάδας από την κα. Κεφαλογιάννη, σας παρουσιάζουμε το video που παρήγαγε ο ΕΟΤ (= Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού) και φιλοξενείται στο προφίλ του VisitGreece στο YouTube https://www.youtube.com/user/visitgreecegr:
Το video απεικονίζει μία ομάδα ανθρώπων, που χορεύουν υπό τους ήχους ελληνικών τραγουδιών, και, ολοκληρώνοντας την υπαίθρια -δήθεν αυθόρμητη- παράστασή τους, σχηματίζουν με τις μπλούζες τους το μήνυμα 'Greece Welcomes You'.
Δεν προβάλλεται ούτε μία εικόνα από την Ελλάδα ή τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό.
Δεν συμμετέχουν καν Έλληνες (τουρίστες ή ομογενείς).
Διαφημίζεται σίγουρα το Λονδίνο, καθώς το video είναι γυρισμένο μπροστά από τον ποταμό Τάμεση, και οι εικονιζόμενοι αντιπροσωπεύουν το πολιτισμικό και εθνοτικό μωσαϊκό του Ηνωμένου Βασιλείου. Διαφημίζεται επίσης το iPhone, που επιδεικτικά κρατά η Υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη.
Χαρακτηριστικό της αποτυχίας του video είναι το γεγονός ότι, έπειτα του καταιγισμού αρνητικών σχολίων και dislikes στο YouTube από Έλληνες και μη, το VisitGreece απαγόρευσε τόσο τον σχολιασμό όσο και τη βαθμολόγηση!!
Το όλο φιάσκο κόστισε 75.000 ευρώ (ΑΔΑ Β425469ΗΙΖ-ΠΟΑ και Αριθμός Πρωτοκόλλου 504189, http://et.diavgeia.gov.gr/f/eot/ada/%CE%92425469%CE%97%CE%99%CE%96-%CE%A0%CE%9F%CE%91

Μπράβο Όλγα! Τέτοια αηδία είχαμε πολύ καιρό να δούμε από Υπουργό Τουρισμού...
Κάποιος οφείλει να εξηγήσει στην Όλγα Κεφαλογιάννη ότι ο προϋπολογισμός του Υπουργείου Τουρισμού δεν προορίζεται για την προσωπική προβολή της. Ας αρκεστεί στην 'αγιοποίησή' της στα ΜΜΕ ιδιοκτησίας της οικογενείας Βαρδινογιάννη. Ούτε ο ρόλος ενός/μίας Υπουργού είναι να παριστάνει την τηλεοπτική 'γλάστρα'. Ειδικά στον Τομέα του Τουρισμού που παραμένει η μοναδική 'βαριά βιομηχανία' της Ελλάδας. http://skandaloblog.blogspot.gr/2012/11/blog-post_27.html

Η Όλγα Κεφαλογιάννη και η αλήθεια για το πανηγύρι του «Flash Mob»
Παράσταση γενναιοδωρίας έδωσε η υπουργός Τουρισμού στο Λονδίνο για τα γυρίσματα του κακόγουστου διαφημιστικού που προβάλλει την Ελλάδα από τις όχθες… του Τάμεση!
Έντονη είναι η δυσφορία της υπουργού Τουρισμού κ. Όλγας Κεφαλογιάννη σχετικώς με το διαφημιστικό βίντεο το οποίο υποτίθεται ότι προβάλλει την Αθήνα μέσω Λονδίνου, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές.
Η υπουργός δεν έχει θιγεί τόσο με το κόστος των γυρισμάτων και της δεξίωσης που ακολούθησε, το οποίο έφθασε στο 50% της δεύτερης δόσης από τον προϋπολογισμό Δημοσίων Σχέσεων του ΕΟΤ Βρετανίας & Ιρλανδίας. Λέγεται ότι μπορεί να δικαιολογήσει και τα πάντα είναι ξεκάθαρα.
Εκείνο που έχει ενοχλήσει την κ. Όλγα Κεφαλογιάννη αφορά στο γεγονός ότι έχει σχολιαστεί η παρουσία της υπουργού σε σκηνές του διαφημιστικού. Φέρεται να υποστηρίζει ότι η εμφάνισή της έχει θεσμικό χαρακτήρα κι όχι προσωπικό, αφού το βίντεο αναφέρεται στην προβολή της χώρας.
Κι ένας καλόπιστος μπορεί να αναρωτηθεί αν η χώρα προβάλλεται με την υπουργό Τουρισμού να φωτογραφίζει μέσω i-Phone αδιάφορους χορευτές που χορεύουν break dance, λες και πάνε πενταήμερη εκδρομή στις αρχές της δεκαετίας του ’90 ή με τη φευγαλέα εμφάνιση της Καλομοίρας. Διότι αν αυτές τις εικόνες θεωρεί πως ανταποκρίνονται στην Ελλάδα η κ. Κεφαλογιάννη, μάλλον ο πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς βαρύνεται με μια ακόμα κακή επιλογή για μία κρίσιμη θέση στην κυβέρνηση.
Το μουσικοχορευτικό πανηγύρι στη “Southbank” του Λονδίνου υποτίθεται πως δείχνει το καλωσόρισμα της Ελλάδας σε υποψήφιους τουρίστες, απασχόλησε διακόσιους χορευτές οι οποίοι φυσικά αμείφθηκαν για τις υπηρεσίες του στον… Ξένιο Δία. Υποτίθεται πως αυτή ήταν η συμφερότερη λύση.
Τα γυρίσματα έγιναν στις 6 Νοεμβρίου στη “South Bank” δίπλα στον Τάμεση από τη μία ως τις δυόμισι μετά το μεσημέρι. Υποτίθεται ότι εκείνη την ώρα οι Λονδρέζοι απολαμβάνουν το μεσημεριανό τους και θα προσελκύονταν από το δρώμενο. Δεν ξέρουμε αν επιτεύχθηκε ο σκοπός αλλά όπως φαίνεται στο βίντεο διάρκειας 4 λεπτών, οι περαστικοί παρακολούθησαν μια εκδήλωση που δεν ξεχωρίζει αν προβάλλει την Ελλάδα ή το επόμενο “Dancingwith the stars”.
Το επικοινωνιακό αποτέλεσμα στο οποίο αναφέρεται στο έγγραφό του ο γ.γ. του ΕΟΤ εμμέσως επιτυγχάνεται με το θόρυβο που προκαλεί η έλλειψη φειδούς ως προς τις σπατάλες εν μέσω κρίσης. Η “Sport Cell Marketing Limited” πήρε 59.520 ευρώ για να βάλει διακόσιους χορευτές να κάνουν φιγούρες για μιάμιση ώρα. Προφανώς η κ. Κεφαλογιάννη πιστεύει ότι η (ας την πούμε τέχνη) πρέπει να καλοπληρώνεται με τα λεφτά του φορολογούμενου (του οποίου το κεφάλι πατούν η κυβέρνηση, η τρόικα και όσοι εφαρμόζουν τα Μνημόνια).
Ακολούθησε και… δεξίωση
Κι επειδή είναι κρητικό έθιμο μετά το χορό ν’ ακολουθεί τσιμπούσι, ο ΕΟΤ πλήρωσε και τη δεξίωση που ακολούθησε μετά το “Flash Mob” κι ας μη θύμιζε τίποτα τη λεβεντογέννα νήσο.
Εκατοντάδες καλεσμένοι του ΕΟΤ και οι διακόσιοι χορευτές (και η Καλομοίρα) απόλαυσαν γκουρμέ απολαύσεις από το ακριβό ρεστωράν “Oxo Tower”. Άφησαν λογαριασμό ύψους 15.500 ευρώ. Όλα στην υγεία του κορόιδου…
Για όλα αυτά βεβαίως πρόλαβε να μιλήσει η υπουργός Τουρισμού κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε στο Λονδίνο, στο περιθώριο της έκθεσης. Τότε παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική του Οργανισμού, τον πρώτο καρπό της οποίας έχουμε την τιμή να σχολιάζουμε.
Κι επειδή συνήθως λένε ότι «η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται», ας αναφέρουμε ότι όταν στις αρχές Οκτωβρίου η κ. Όλγα Κεφαλογιάννη βρέθηκε στη Νέα Υόρκη για το επενδυτικό φόρουμ που πραγματοποιήθηκε σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως. Λίγο οι ιδιοτροπίες για το δωμάτιο που έμενε και η μετακόμιση που ακολούθησε, λίγο ο εκνευρισμός της ύστερα από τις επαφές με διάφορα λόμπι δεν άφησε και τις καλύτερες εντυπώσεις.
Οφείλουμε να ομολογήσουμε πάντως ότι η υπουργός Τουρισμού απαντά στο χιουμοριστικό ερώτημα «Αν έχει Καλαμάτα η Αγγλία» που ακούστηκε στην ταινία «Γαμπρός από το Λονδίνο».
Με 75 χιλιάδες ευρώ από τον ΕΟΤ, όλα γίνονται…
http://www.aegeanews.gr/default.asp?id=27&lg_id=1&Records=Details&_id=394335

Πανάκριβη Dolce Vita για το Video – Ντροπή!
Τριήμερο 5,6 και 7 Νοεμβρίου... Η Ελλάδα καίγεται! Τα νέα μέτρα τελειώνουν τον Έλληνα πολίτη...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2E9i0NHgb
Σε μία γωνιά του Λονδίνου και συγκεκριμένα στο συνεδριακό κέντρο Εxcel βρίσκεται σε εξέλιξη μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού παγκοσμίως, η Word Travel Market.
Αυτό που ενόχλησε άπαντες στο Μαξίμου ήταν το «τραγικό» κλιπ καθώς και η συμμετοχή της «σταρ» Όλγας σε αυτό.
Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των Ελλήνων, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Για την ιστορία το βίντεο το εξαφάνισαν παρόλο που η πρόθεση του υπουργείου ήταν να προωθηθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης...
Μάλλον κάποιοι θα ένιωσαν ιδιαίτερη ντροπή για το αποτέλεσμα...
Αυτό το ντροπιαστικό βίντεο το βρήκαμε ξανά και σας το παρουσιάζουμε!
Ιδού τα κατορθώματα της Όλγας μας...
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-–-ntropi#ixzz2E9i2mVOF
http://www.newsbomb.gr/politikh/story/256034/panakrivi-dolce-vita-gia-to-video-%E2%80%93-ntropi

«Πόλεμος» στο twitter για τη διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό!
Καταιγισμό σχολίων προκάλεσε εδώ και λίγα λεπτά ένα τιτίβισμα της Εύας Αντωνοπούλου.

Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/253783/polemos-sto-twitter-gia-ti-diafimisi-tis-elladas-sto-exoteriko#ixzz2E9iCsbnR
Η γνωστή δημοσιογράφος έγραψε: Είναι δυνατόν να διαφημίζουμε έτσι την Ελλάδα;;;; και πρόσθεσε το σποτ στο οποίο συμμετέχει και η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.
Λίγο αργότερα ο Κώστας Βαξεβάνης σχολίασε την εμφάνιση της κας Κεφαλογιάννη στο διαφημιστικό σποτ ενώ αρκετά καυστικό ήταν και το σχόλιο της δημοσιογράφου Κατερίνας Πολύζου.
Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς το βίντεο μόνο... ελληνικό «χρώμα» δεν διαθέτει!
Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/253783/polemos-sto-twitter-gia-ti-diafimisi-tis-elladas-sto-exoteriko#ixzz2E9iJPDvF
http://www.newsbomb.gr/politikh/story/253783/polemos-sto-twitter-gia-ti-diafimisi-tis-elladas-sto-exoteriko


Ποσό 75.000 ευρώ για διαφήμιση του ΕΟΤ... στο Λονδίνο!- VIDEO
20/11/2012 - 16:05
Έχουν δημοσιευτεί (10) σχόλια:
ΜΑΝΟΛΗΣ
Αλλη μια απόδειξη, ότι παρα μα παρα πολύ δύσκολα θα αλλάξουν τα πράγματα στη χώρα και στη νοοτροπία, από τη στιγμή που οι έχοντες το πηδάλιο προβαίνουν σε τέτοιες πράξεις σα να μην τρέχει τίποτα.Επιτήρηση? ποιά επιτήρηση, εις υγείαν των κορόϊδων, δεξιώσεις(το κρασί παλιό, το χαβιάρι μαύρο, το τυρί μουχλιασμένο αστα να πάνε) και ο μήνας έχει εννιά. [ 20/11/2012 - 21:34 ]
Γιώργος
Τι σκεφτόντουσαν; 1) Ίσως λένε «δε θέλουμε τουρίστες φέτος» 2) Ίσως να λένε, «ελάτε στην Ελλάδα, δε χορεύουμε πια συρτάκι, μόνο ελληνική χιπχοπ» 3) Ή «ελάτε στην Ελλάδα, δεν είμαστε Έλληνες πια, είμαστε σαν κι εσάς, Ευρωπέοι» [ 23/11/2012 - 10:42 ]
Θεμης
Δεν καταλαβα πως αυτο το βιντεο θα τραβηξει τουρισμο στην Ελλαδα μας. Πρωτη μου φορα που βλεπω διαφημιση τραβηγμενη εκτος του χωρου που προσπαθει να διαφημισει. Επικοινωνουμε τελικα με το περιβαλλον μας? Ελεος! Για ονομα του Θεου! Ανοησια στα ακρα της. [ 23/11/2012 - 15:15 ]
Αθηνά
"Μην απελευθερώνεις την καμήλα από το φορτίο της καμπούρας της, γιατί μπορεί να την απελευθερώσεις από το να είναι καμήλα".
Μας θεωρούν σαν την καμήλα και μας φέρονται έτσι; Μας κοροιδεύουν μέσα στα μάτια μας με δήθεν προώθηση του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού μέσα από την ικανοποίηση των δικών τους συμφερόντων. [ 03/12/2012 - 21:20 ]
http://www.epikaira.gr/epikairo.php?id=50883&category_id=86

EOT 2012 - Greek Flash Mob in London with Olga Kefalogianni
Μια διαφημιστική καμπάνια η οποία κινείται στη λογική μουζάκα-σουβλάκι και ξεγνοιασιά μακριά από την Ελλάδα, προωθεί ο ΕΟΤ, αυτή τη φορά όμως με ολίγη βλαχοπόπ, που περισσότερο παραπέμπει σε Γιουροβίζιον παρά σε διαφημιστική εκστρατεία για την προσέλκυση τουριστών.
Πρόκειται για το νέο βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ, με το οποίο -θεωρητικά πάντα- οι ξένοι τουρίστες θα πρέπει να πειστούν προκειμένου να επισκεφθούν τη χώρα μας για τουρισμό. Αντί για παραλίες, ήλιο, θάλασσα, πολιτισμό και οτιδήποτε άλλο αποτελεί το σήμα κατατεθέν των ελληνικών νησιών και της χώρας μας, οι υπεύθυνοι του ΕΟΤ σκαρφίστηκαν μια καμπάνια, που παραπέμπει στο Λονδίνο... και όχι στην Ελλάδα.

Στο βίντεο, μια σχολή χορού κάπου στο Λονδίνο χορεύει αρχικά κάποιο ελληνικό τραγούδι και στη συνέχεια επιδίδεται σε breakdance σαν να πρόκειται για κάποιο βιντεοκλίπ σταρ της ποπ μουσικής. Στο βίντεο εμφανίζεται όμως η υπουργός Τουρισμού της Χούντας, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία δείχνει να απολαμβάνει το θέαμα και τραβά φωτογραφίες με το iphone της. Όταν κάνεις διακοπές στο London με τα λεφτά των ιθαγενών, γιατί να μην είσαι κεφάτη;
Τώρα εάν, το breakdance και το iphone της χαμογελαστής υπουργού θα προσελκύσουν τουρίστες, αυτό είναι μια άλλη ιστορία, που μάλλον οι μεγάλοι εγκέφαλοι του ΕΟΤ, θα πρέπει να τη σκεφθούν καλύτερα. Σίγουρα πάντως εάν η χώρα μας θα κληθεί να διοργανώσει ξανά Γιουροβίζιον, ο ΕΟΤ θα διαπρέψει. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TcU1yceX0g0

Ίων

Αριθμός μηνυμάτων : 25
Ημερομηνία εγγραφής : 18/02/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης