Spiritual-Walkers
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Εικονοθήκη


Ενοχλητικές τηλεφωνικές εταιρίες Empty
Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Παρόντες χρήστες
2 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 2 επισκέπτες

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 51, στις Παρ Μαρ 14, 2014 4:32 am

Ενοχλητικές τηλεφωνικές εταιρίες

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Ενοχλητικές τηλεφωνικές εταιρίες Empty Ενοχλητικές τηλεφωνικές εταιρίες

Δημοσίευση  Ίων Κυρ Αυγ 04, 2013 10:36 pm

Είχα επανειλημένες κλήσεις στα τηλέφωνά μου -κινητό και σταθερό- αυτές τις μέρες, απο το Νουμερο 211 21 12 323. Δεν μου ήταν γνωστό νούμερο. Σκέφτηκα να το καλέσω πίσω, αλλά την ίδια στιγμή μου ήρθε η ιδέα να αναζητήσω καμιά πληροφορία γι αυτό στο Ιντερνέτ.
Βρήκα!
Θεωρώ σκόπιμο να ενημερώσω τους συμ-φορουμίτες..
Ιδού τί λένε διάφοροι ...παθόντες:
- Είναι από call center, το οποίο κατά βάση προωθεί πακέτα της wind. Εξαιρετικά ενοχλητικοί.
- Για να μαθαίνετε: τους αριθμούς σας τους πουλάει ο κάθε πάροχος για διαφημιστικούς λόγους. Δηλ.μην απορείτε πώς βρήκαν τον αριθμό σας. Ρωτήστε την εταιρεία που έχετε. Πουλάει βάσεις ο ένας στον άλλο.
- Εδώ και μια εβδομάδα με ενοχλούν με τις "αναπάντητες"...αυτοματοποιημένες κλήσεις. Μεταξύ 10-12 το πρωί, ώρες που εγώ κοιμάμαι γιατί δουλεύω βράδυ...και καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό που μου κάνουν. Αρχικά ξεκίνησε να με καλεί το 211 17 68 303 (το οποίο δεν είναι καταχωρημένο στο whocallsme.gr, και θα προσπαθήσω να το καταχωρήσω εγώ). Σήμερα με κάλεσαν απο το πιο πάνω νούμερο. Τους πήρα πίσω, το σήκωσε μια κοπέλα, πρώτου προλάβει να μου πει τι ήθελε να μου πει, της είπα να σταματήσουν να με καλούν και να διαγράψουν το τηλεφωνό μου. Χωρις δεύτερη κουβέντα (συνηθισμένη φαίνεται) μου λέει "εντάξει, γειά σας". Μακάρι να υπήρχε κράτος....μια ειδική υπηρεσία, να μαζεύει καταγγελίες και να τους ξηλώνει αλλά πού....
- Να σας απαντήσω στην απορια για τα τηλεφωνήματα, όπου φαίνεται να σας το κλείνουν μόλις απαντήσετε: Οι περισσότερες εταιρίες σε αυτά τα τηλεφωνικά κέντρα έχουν προγράμματα ρομπότ που καλούν αυτόματα τα νούμερα της βάσης δεδομένων τους (όχι άνθρωπος)- αν απαντήσει το νούμερο, τότε αυτομάτως το σύστημα γυρνάει την γραμμή σε ελεύθερο άνθρωπο του call center. Αν δεν απαντήσετε το ρομπότ θα αρχίσει να δοκιμάζει διαφορετικές ώρες και ημέρες (εργάσιμες αντί σαββατοκύριακα και αντιστρόφως κλπ) μέχρι να σας πετύχει. Ωρισμένες φορές, ωστόσο, όταν απαντήσετε, υπάρχει καθυστέρηση μέχρι να περάσει η γραμμή σε ελεύθερο άνθρωπο του call center, κατα την οποία ή δεν ακούτε τίποτα (πολύ εκνευριστικό) ή ακούτε την γραμμή να χτυπάει σαν να έχετε κάνει εσείς την κλήση (εξίσου εκνευριστικό!). www.whocallsme.gr
- Το θέμα με τη wind είναι ότι σε παίρνουν συνέχεια, δεν σταματάνε, τους λες «οχι», αυτοί εκεί, επιμένουν, ειναι τραγικό αυτό το πράγμα.... εμένα με παίρνουν συνέχεια απο το 231 18 07 050.


Ίων

Αριθμός μηνυμάτων : 25
Ημερομηνία εγγραφής : 18/02/2011

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Ενοχλητικές τηλεφωνικές εταιρίες Empty Απ: Ενοχλητικές τηλεφωνικές εταιρίες

Δημοσίευση  nestor Δευ Αυγ 05, 2013 12:39 am


Ίωνα και λοιποί φίλοι. Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει και σε μένα. Έχω την εντύπωση ότι συμβαίνει εντονότερα όταν κάποιος συνδρομητής επιχειρήσει να αλλάξει πάροχο.

Τότε όλοι οι συνδρομητές που επιθυμούν κάτι τέτοιο, παρουσιάζονται σε μια κοινή βάση για όλους τους πάροχους κινητής, εισερχόμενοι - εξερχόμενοι του δικτύου και οι πάροχοι δράττονται της ευκαιρίας να δελεάσουν τους " 'απιστους" χρήστες με προσφορές και αντιπροσφορές.

Το ζήτημα είναι ότι χρησιμοποιούνται εξωτερικοί συνεργάτες από κάθε πάροχο κινητής, οι οποίοι πολλές φορές αποδεικνύονται αναξιόπιστοι, πονηροί, ανακόλουθοι των υποσχέσεών τους. Χρησιμοποιούν το όνομα του πάροχου αλλά δεν ανήκουν στο προσωπικό του πάροχου.

Οι τηλεφωνητές της εξωτερικής, εργολαβικής εταιρίας, δεν πληρώνονται ικανοποιητικά και συμπληρώνουν εισόδημα από μπόνους. Αυτός είναι ένας λόγος που γίνονται πιεστικοί ενοχλητικοί.

Προκειμένου να επιτύχουν τους προσωπικούς τους στόχους οι τηλεφωνητές της τηλεφωνικής εργολαβικής εταιρίας, μεταχειρίζονται κάθε είδους πειθαναγκασμό.
Επιθετικό μάρκετινγκ. Κάποιοι ικανοί πωλητές, τεχνηέντως βομβαρδίζουν τον πελάτη με πολλές πληροφορίες, δεν αφήνουν μεγάλα κενά στις προτάσεις τους, για να μονοπωλήσουν την προσοχή του και να μην τον αφήσουν να σκεφτεί σφαιρικά. Πονηρά τον ταπεινώνουν κάνοντάς τον να πιστέψει ότι είναι κρίμα που έχει μεσάνυχτα από τις προσφορές που κυκλοφορούν και ότι αυτοί τάχα μόνο μπορούν να σώσουν την τσέπη του. Ξεκινάνε να ζητούν τα στοιχεία του έτσι κι αλλιώς, χωρίς να έχει αποφασίσει ακόμα να προχωρήσει σε αυτά που προτείνουν, για να δημιουργήσουν τετελεσμένα και να δέσουν τον πελάτη.

Εάν προκύψει κάποιο ζήτημα ο πάροχος δεν αναλαμβάνει να εξυπηρετήσει τον χρήστη για λάθος που προέκυψε από τον εργολάβο... και τρέχα γύρευε.

Δεν πρόκειται για εξαρχής απάτη, αλλά για εμπορική κατάχρηση.

Σημειώστε ό,τι σας προτείνουν και δείτε το με την ησυχία σας, μόνοι σας. Πείτε τους να σας ξαναπάρουν αργότερα και κάντε τους παζάρια. Αν πραγματικά δεν σας ενδιαφέρει να αλλάξετε κάτι ως προς τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείτε, μη διστάσετε αμέσως να τους κλείσετε ευγενικά το τηλέφωνο.
nestor
nestor

Αριθμός μηνυμάτων : 97
Ημερομηνία εγγραφής : 18/01/2011
Τόπος : www.euart.gr

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης